tiistai 5. toukokuuta 2015

Kookosrasva

Olen varsin laiska rasvaamaan ihoani ja tästä saankin usein kuulla parhaalta ystävältäni. Nyt kuitenkin innostuin ostamaan itselleni kaakaorasvan, jolla pyrin ehkäisemään raskausarpien tuloa. 
Tiedän kyllä ettei raskausarpia pysty varsinaisesti estämään, mutta uskon että rasvaamalla ihoa, iho pysyy ainakin kimmoisampana ja ehkä näin ollen ainakin arpia tulisi ehkä hieman vähemmän. Eikä ihon rasvaaminen koskaan muutenkaan huonoa tee.

Muistan ystäväni joskus maininneen kookosrasvan raskausarpien ehkäisyyn, joten hankin itselleni tälläisen. Tuotemerkki on minulle täysin tuntematon mutta ystäväni vinkkasi minulle ko. merkistä.

Avon - Vartalovoide kookosvoilla
Olen käyttänyt tuotetta nyt muutaman viikon ja olen kyllä tykännyt kovasti. Tuoksukin on oikein miellyttävä ja imeytyy iholle nopeasti vaikka aika paksulta rasvalta levitettäessä tuntuukin. Rasvan lisäksi tietysti pyrin juomaan paljon vettä. 

T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti